Šta možete očekivati od Fejsbuk reklamiranja?

Fejsbuk reklame kao kanal komunikacije mogu biti sjajan alat u službi prodaje, ali samo ukoliko se iskoriste na pravi način.

Takođe, ono što je činjenica je to da se u današnje vreme retko gde može pronaći kanal komunikacije putem kog jedan biznis može dopreti do svoje ciljne grupe.

Ali, nije sve tako jednostavno kao što zvuči.

Najčešći izazovi prilikom Fejsbuk reklamiranja?

Implementacija Facebook kampanja na prvi pogled izgleda, usled intuitivnog korisničkog izgleda, kao jednostavan, takoreći trivijalan posao, ali istina je da je upravo ovaj način razmišljanja #1 uzrok zašto Facebook kampanje ne uspevaju da donesu željene rezultate u prodaji.

Kao i kod Google kampanja, svaki sajt i biznis model zahteva promišljen pristup i jasno definisane aktivnosti koje dovode do konrektnih ciljeva, nezavisno od toga da li se radi o minimalnim ili neograničenim budžetima.

Kako bismo Vam predstavili koji su sve mogući izazovi prilikom vođenja Fejsbuk kampanja, navešćemo par najčešćih problema koji se javljaju u praksi:

  1. neadekvatno targetiranje ciljne grupe
  2. neadekvatan sadržaj na sajtu
  3. neadekvatno podešen cilj kampanje
  4. neadekvatno izvštavanje

Kako iskoristiti na pravi način Fejsbuk mogućnosti?

Postoji više načina. 

Prvi je tako što ćete se edukovati na temu Fejsbuk oglašavanja i samostalno voditi kampanje (raditi vizuale, pisati sadržaj reklama, voditi i optimizovati kampanje), a drugi je da angažujete nekog ko se time profesionalno bavi.

Šta dobijate stručnim vođenjem Facebook kampanja?

Ukoliko se kojim slučajem odlučiti za ovu drugu opciju, ono što dobijate je:

  • Precizno targetiranje ciljnih grupa. Na ovaj način vaš biznis prestavljamo idealnim kupcima koji su spremni da kupe od va.
  • Testiranje i optimizacija. Cilj svih kampanja koje radimo je da dobijete potencijalne klijente. Zato, sve što radimo testiramo i optimizujemo tako da za svaki klik koji se ostvari znate na koji način je vaš biznis porastao.
  • Praćenje i izveštavanje Pratimo razvoj vaših Facebook kampanja i redovno izveštavamo o svim bitnim aspektima iste.
  • Jedinstven pristup. Svaki pojedinačni deo marketing strategije posmatramo kao deo šire slike i tako i postavljamo i same kampanje.
  • Remarketing kampanje. Ako do sada niste čuli za najbolji Fejsbukov alat, onda će Vas ova opcija oduševiti.

 

Koliko košta vođenje Fejsbuk kampanja?

 

Cena koštanja Fejsbuk kampanja zavisi od više faktora, a isplativost iste se može izračunati tek nakon kratke analize koju je neophodno izvršiti.

Ukoliko razmišljate o tome da li je Fejsbuk pravi kanal digitalne komunikacije putem kog biste došli do novih klijenata ili ste se jednostavno već opredelili da startujete sa Fejsbuk oglašavanjem, kliknite na dugme ispod, pa da krenemo.