Šta možete očekivati od Google reklamiranja?

Ukoliko bismo u jednoj rečenici trebali da opišemo mogućnosti Google reklamiranja, onda je to da je Google reklamiranje jedan od najefikasnijih načina za pronalaženje potencijalnih klijenata.

Ukoliko je potrebno da dodatno uprostimo, onda bismo rekli da je Google reklamiranje način da dođete do dodatnih:

  • kupaca
  • partnera
  • dobavljača

I to samo na jedan klik.

Zvuči prosto?

I jeste prosto, ali nije baš toliko jednostavno, kao što zvuči.

Najčešći problemi prilikom Google reklamiranja

Google reklame, odnosno implementacija Google kampanja na prvi pogled može biti jednostavan, šablonski posao, ali istina je da ne postoji jedinstveno rešenje koja bi bilo primenljivo na svaku kampanju i svaku kompaniju.

Svaki sajt i biznis model zahteva promišljen pristup i jasno definisane aktivnosti koje dovode do konrektnih ciljeva, nezavisno od toga da li se radi o minimalnim ili neograničenim budžetima.

No, i pored navedenog, veliki broj kampanja doživi neuspeh, a ključni razlozi zašto je to tako su:

  1. neadekvatno podešene kampanje
  2. neadekvatna optimizacija 
  3. neadekvatni oglasi

I još mnogo toga, što vaš biznis može koštati prodaje. A samim tim i novca.

Kako na pravi način iskoristiti Google reklamiranje?

Postoji više načina. 

Prvi je tako što ćete se edukovati na temu Google oglašavanja, naučiti kako da upravljate Google Adwords konzolom i kako da samostalno vodite kampanje (raditi vizuale, pisati sadržaj reklama, voditi i optimizovati kampanje), a drugi je da angažujete nekog ko se time profesionalno bavi.

Šta dobijate stručnim vođenjem Goolge kampanja?

Ukoliko se kojim slučajem odlučite za drugu opciju, ono što možete očekivati je da dobijete:

  • Analizu i utvrđivanje ključnih reči sa najmanjom konkurencijom. Na ovaj način vam donosimo najviše za uloženi novac.
  • Testiranje i optimizacija. Cilj svih kampanja koje radimo je da dobijete potencijalne klijente ili prodaju ukoliko se bavite online podajom. Zato, sve što radimo testiramo i optimizujemo tako da za svaki klik koji se ostvari znate na koji način je vaš biznis porastao.
  • Praćenje i izveštavanje Pratimo razvoj vaših Google kampanja i redovno izveštavamo o svim bitnim aspektima iste.
  • Jedinstven pristup. Svaki pojedinačni deo marketing strategije posmatramo kao deo šire slike i tako i postavljamo i same kampanje.

 

Koliko bi koštala Google kampanja za vaš biznis?

 

Cena koštanja Google kampanja zavisi od više faktora, a isplativost iste se može izračunati tek nakon kratke analize koju je neophodno izvršiti.

Ukoliko razmišljate o tome da li je Google pravi kanal digitalne komunikacije putem kog biste došli do novih klijenata ili ste se jednostavno već opredelili da startujete sa Google oglašavanjem, kliknite na dugme ispod, pa da krenemo.