Zašto tradicionalna izrada web sajtova ne donosi rezultate?

Da li ste se nekada zapitali zašto su neki sajtovi uspešniji od drugih?

Zašto neki donose “milione”, a neki ne mogu ni dinara da donesu?

Ključna stvar je u tome kako postavite prioritete i očekivanja od samog sajta.

Imate na umu da je vaš web sajt najveće marketinško, takoreći osnovno sredstvo, koje vaša kompanija ima, a takođe je i najbolji prodavac kog možete imati (prodavac koji ne zna za odmor, nema bolovanja i radi 24/7).

Ne dozvolite da vaš sajt postane još jedan u nizu sajtovu pored kog kupci prolaze i idu dalje – pravo kod konkurencije.

Saznajte zašto vaš web sajt mora biti potpuno funkcionalan, prilagodljiv za korisnika i da konstantno evolvira.

Zapitajte se sledeće:

  • Kada ste zadnji put ažurirali vaš sajt? Da li ima tome više od 2 godine?
  • Da li sprečavate redizajn sajta jer će vašu kompaniju koštati bogatstvo da evolvira sajt?
  • Da li je dizajn vašeg web sajta lep ili zasnovan na podacima koje možete koristiti u biznisu?
  • Da li vam sajt dovodi dovoljno novih klijenta/prodaja?

Ukoliko je na bilo koje od navedenih pitanja odgovor pozitivan, oopunite formular ispod i budite među prvima koji će saznati “Zašto tradicionalni web sajt diznaj ne daje rezultate?” i saznajte šta možete da uraditite povodom toga i kako da izradite web sajt i unapredite vaš biznis, tako da vi i vaš biznis ne postanete samo još jedan u nizu sajtova koji ne daju rezultate.

Leave a Comment